Thursday, April 29, 2010

surat untuk sahabat.

assalamualaikum.

saya tidak jelas perbezaan kawan,teman atau sahabat. lagi-lagi teman tapi mesra = =. tapi yang pasti, saya tahu yang seorang ini adalah sahabat. hati saya berkata, dia sahabat sampai mati. oh mungkin tidak,saya mahu dia jadi sahabat dunia dan akhirat. ukhwah yang bermula 10 tahun lalu diharap makin teguh dan berkekalan. eh 10 tahun?itu kamu la,sebab umur dah 20!haha

buat sahabat, NURUL SYAFIQAH HASNI,

selamat hari lahir yang ke 20!!!!=)
kulli ameen wa anti bikhoir..
moga murah rezeki.sihat selalu..
paling penting,moga dapat suami soleh (doa terbaik kan hg ckp?)haha
moga peningkatan umur seiring dengan ilmu,amal dan taqwa(motto smkab ok?)haha
aku doakan yang baik2 ja utk hg ok?

all da best jugak untuk exam arab tuhh.jangan lagho2.haish.

dah sepuluh kali aku tanya nak hadiah apa..nak masuk dlm list nie..
jawapan sama ja yg diterima:
''aku nak hg balik dgn selamat ja'' = =

terbaikk lah.buat aku penin ja nk fikir apa yang dibeli.(sbb dia nak something jugak)haha

apa-apa pun,terima kasih kerana menjadi seorang sahabat di setengah perjalanan hidupku sekarang.tak siapa boleh ganti org mcm hg..dari skola rendah sampai la la nie.jarak tu xkisah,ukhwah tu akan terjalin selamanya.insyallah.ni hadiah untuk hg:


alamak,masa mula-mula tulis,dah berazam gunakan bahasa melayu sepenuhnya tapi dah bersepah-sepah.aduh..maaf mak dan cikgu-cikgu bm saya sekalian.cuba lagi perbaiki penulisan lain kali.

akhir kalam, uhibbuki jiddan.

No comments:

Post a Comment